♥Call me Kitten♥

message   archive   HOME   theme   question me   show me     



Tumblr Themes
naked-yogi:

purrbunny:

littlelotte-xo:

faunagrey:

g4bimo:

m0rphlne:

faunagrey:

~*girly $tuff*~

WHAT THE FUCK AM I LOOKING AT HERE

STOP WHITE PEOPLE NOW THATS PERIOD BLOOD OMFG.

lol apparently like 20 GIRLS who have reblogged this have never had sex while on their periods and also think that period blood is shameful.

Still in love with this girl and this photo especially.

#warpaint

My ex wouldn’t have sex with me if I was on my period. My boyfriend now couldn’t care less if I am. Boys versus men, everyone.
Tumblr Themes
Tumblr Themes
Tumblr Themes
lucidnirvana:

spiritual-realm:

❀✼

peace and positivity here☮
Tumblr Themes
lacigreen:

hey-assbutt-its-a-parade:

finndicate:

vjezze:

Amsterdam is turning rainbow for a visit of the Russian president Putin. The council of the city of Amsterdam has decided to hang out the gay pride flag on all council owned buildings and offices, in protest to Russia’s new anti-gay law.

there’s several of these as well;

pretty sure Amsterdam is now the sass capital of the world

this is the actual best thing
Tumblr Themes
lucidnirvana:

brutalgeneration:

SIM-711854 (by SalvadoriArte)

peace and positivity here☮
Tumblr Themes

nitrogen:

i just want someone to be genuinely interested in me

(via overwished)

Tumblr Themes
wentzler:

WOW I FINALLY REACHED 200 FOLLOWERS HOW AMAZING…… IM GONNA GIVE U A PIZZA
yea thats right welcome back 2 wentzlers pizza giveaway r u hungry and want a pizza at some point?? awesome u get one wow
rules:
reblogs and likes count remember, reblogs only show up once in the notes
you dont have to be following me for this delicious food
yeah thats about it!!! giveaway ends spetember 20th go go go!!!
Tumblr Themes
Tumblr Themes

claphne:

imagine: a court system where you do not know the gender, race, sexual orientation, wealth, name, ect. of the person being charged

think of how different the punishments would be

(via miki-tea-no-boba)

Tumblr Themes
Tumblr Themes
mstrkrftz:

Schrainbachwasserfall by Sven Petersen
Tumblr Themes
crackervolley:

me if I ever have kids
Tumblr Themes

I just wanna make you cum, make you breakfast, and make you happy.

I just want you

(Source: afrodite-xo, via sleepytauros)

Tumblr Themes
hog88 asked: What's your favorite position?

missycvnt:

missycvnt:

The Zombie.

Where I lay back and get eaten. 

is this still going around omg hahahaha